poniedziałek, 11 marca 2013

SPFL The Best of 2012

Mój dzisiejszy photonews poświęcę swojemu udziałowi w wewnętrznym stowarzyszeniowym konkursie, który jest już drugą edycją z serii SPFL The Best of. Zeszłoroczna edycja była bardzo udana, napłynęło wiele świetnych prac, w zasadzie do każdego działu.

Pokrótce. Konkurs ten ma na celu wyłonienie poprzez głosowanie na forum najlepszego foto danego roku kalendarzowego w każdej z kategorii zdjęciowych. Udział w konkursie mogą brać jedynie członkowie Stowarzyszenia, głosować zaś - wszyscy użytkownicy forum. Nie ma przewidzianych żadnych nagród za zajęcie czołowych miejsc, chodzi po prostu o zabawę. Jak to zresztą zwykle bywa w przypadku naszego STO =)

Oto moja '10 hitów' z 2012 roku. Odpuściłem jedynie kategorię 'Reportaż', gdyż nie miałem czym się pochwalić akurat w tej dziedzinie. Głosowanie trwało do 6 marca, także już się zakończyło i mogę z czystym sumieniem opublikować na blogu swoje prace. Na forum SPFL w wątkach do głosowania można obejrzeć wszystkie nadesłane prace, w każdej z kategorii zdjęciowych, bądź po prostu zajrzeć tutaj, gdzie są umieszczone wyniki głosowania. Nieskromnie zaznaczę, że udało mi się nawet w dwóch kategoriach zająć miejsce 'na pudle', co biorąc pod uwagę poziom nadesłanych prac, jest nie lada wyróżnieniem. Ogromnie dziękuję za głosy, a tymczasem zapraszam do zapoznania się ze wszystkimi moimi pracami.

Wojskowe lotnictwo cywilne


Historyczne statki powietrzne


Krajobraz


Ludzie


Pokazy lotnicze


Pozostałe


Przyroda


Różne


Współczesne lotnictwo wojskowe


Martwa natura


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz